coure – Übersetzung – Keybot-Wörterbuch

Spacer TTN Translation Network TTN TTN Login Français English Spacer Help
Ausgangssprachen Zielsprachen
Keybot      713 Ergebnisse   168 Domänen   Seite 8
  11 Treffer caigf.org  
Tapar i coure 10 minuts.
Entradas recientes
  www.metalflaque.fr  
Som el cinquè grup de muntanyencs que apareix a la zona, doncs la Piràmide de Carstenz havia estat tancada durant 10 anys, fins el 2.006, per conflictes a la zona. I des de llavors, les poques expedicions que s’hi ha organitzat, anaven pel mig d’una mina gegant d’or i coure que hi ha prop de la muntanya, així guanyaven en seguretat, rapidesa i comoditat.
Hay que aclarar que el total de nuestro grupo estaba formado por unas cuarenta y cinco personas: Los 7 montañeros; 3 personas de la agencia (el guía titular, más el guía de montaña, más un cocinero o ayudante); 30 porteadors que llevaban todos los bultos del grupo (Comida, Tiendas, Material de escalada, etc…) y una mochila de 15 Kg. para cada uno de nosotros; y unas 5 personas (3 mujeres y 2 niños) que se juntaron a los porteadores bien por curiosidad, bien para ayudar a llevar cosas para ellos.
  www.bekament.com  
Lacomputació discreta suposa la integració de moltes de les cosesque hem vist, sabem que existeixen i fins i tot de vegades hem empratal llarg de les darreres dècades, com la comunicació mòbil interpersonal,l’electrònica de consum (des dels equips de música fins a les rentadoreso el sistema d’arrencada dels cotxes), els parabrisa-pantalla, elshabitatges i edificis intel.ligents, el control informàtic de laxarxa viària, els videojocs, el paper amb tinta electrònica, l’autoverificacióremota del funcionament de dispositius electrònics i un llarg etcètera.És la connexió total i a temps complet, independentment que la femservir o no, o del mecanisme concret que decidim emprar en cadacas, siguin unes ulleres amb visió de vídeo, un bolígraf amb pantallaper a textos curts, qualssevol de les superfícies d’un cotxe, unxip incrustat en alguna part del cos (útil per a hospitals i serveisd’aquesta mena), o fins i tot un telèfon mòbil de les generacionsque han de venir (ja sigui d’or, com els d’alemanya, o de coure,com els d’Espanya).
Pervasive computing implies the integration of many things we have already seen, that we know exist, and have, on occasions, even used over the last few decades, such as interpersonal mobile communication, consumer electronics (from hi-fi’s to washing machines or starter motors on cars), the screen-windscreen, intelligent homes and buildings, computer control of road systems, video games, paper with electronic ink, remote self-checking of the functions of electronic devices and a long list of etceteras. This is total and full-time connection, independently of whether we use it or not, or what mechanism we decide to use in each case, from spectacles for video, a ballpoint pen with a screen for short texts, any of the surfaces within a car, a chip built in to a part of our bodies (useful for hospitals and other such services) or even next generation mobile phones (either made of gold like the German ones or bronze like the Spanish). As we saw in the editorial “The Land of the Rising Net”, Japan is taking the lead in this process at the moment. Not quite a year ago, it hardly featured in Internet demographic and content statistics. Now, Japan is showing more than its face: its entire powerful electronics industry is about to make a giant leap forward.
  www.albasud.org  
Berlín tindrà les temperatures del nord d'Algèria; París, les de Badajoz i Londres, les del nord portuguès. Farà calor a casa, potser s'ho pensen abans de venir a la piscina mediterrània a punt de coure al bany maria.
, lo reconozco. Lleva el sello del Gobierno de Cataluña del Tripartito, no os riais. Encuentro algunas perlas. En la Península Ibérica, a finales de siglo, las temperaturas en verano podrían ser de +7,6 º C respecto a 100 años antes. Se freirán, no hay duda. Berlín tendrá las temperaturas del norte de Argelia; París, las de Badajoz y Londres, las del norte portugués. Hará calor en casa, tal vez se lo piensan antes de venir a la piscina mediterránea a punto de cocer al baño maría. Sobre las lluvias, veo que en verano Cataluña recibirá la mitad de agua que ahora. Y cómo lo harán para que se duchen sus millones de turistas y los campos de golf, me pregunto. Debe de ser un error, el informe es de julio del 2010, en pleno verano, eso lo dice todo.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Arrow