|
El Marco, además de llevar las setas en la sangre desde muy pequeño, es divulgador y micólogo, autor de numerosos libros de éxito referentes a las setas y la naturaleza que los rodea. Una persona, de trato cercano y amable, capaz de hacer que en una salida de setas lo menos importante sea encontrar muchos.
|
|
The Framework , as well as being passionate about mushrooms mycologist , author of numerous books relating to mushrooms and a character able to make a mushroom out the less important it is to find many . His passionate explanations , plus t'hipnotitzen train you so that you always want to know more, has the ability to entrust you with his passion for mushrooms and make you addicted .
|
|
El Marc, a més de portar els bolets a la sang des de ben petit, és divulgador i micòleg, autor de nombrosos llibres d’èxit referents als bolets i a la natura que els envolta. Una persona, de tracte proper i amable, capaç de fer que en una sortida de bolets el menys important sigui trobar-ne gaires. Les seves explicacions apassionades, a més de formar-te, t’encomanaran les ganes i la inquietud de voler saber-ne més i t’aportaran una visió molt lúcida dels diferents aspectes i disciplines que composen el conjunt de l’activitat: identificació, collita, aprofitament, hàbitats, territori i meteorologia, entre d’altres.
|