coure – -Translation – Keybot Dictionary

Spacer TTN Translation Network TTN TTN Login Deutsch Français Spacer Help
Source Languages Target Languages
Keybot      713 Results   168 Domains   Page 3
  2 Résultats www.kaasmarkt.nl  
Per a la salsa: en un cassó al foc, poseu-hi el sucre, el vinagre, el suc i la pell ratllada de la llima; deixeu-ho coure a foc lent, remenant-ho de tant en tant, uns 5 minuts o fins que es redueixi a la meitat.
Para la salsa: en un cazo en el fuego, poner el azúcar, el vinagre, el zumo y la piel rallada de la lima; dejarlo cocer a fuego lento, removiendo de vez en cuando, durante unos 5 minutos o hasta que se reduzca a la mitad. Dejar enfriar y añadir las semillas de sésamo.
  15 Résultats www.biezko.com  
El 16 d'agost de 1246 se li concedeix l'explotació d'una ferreria i d'un forn de coure pa; el 1294 passa tot el seu terme a pertànyer a l'Orde del Temple, situació que dura fins 1319 en què la seua administració passa a poder de l'Orde de Montesa.
El 16 de agosto de 1246 se le concede la explotación de una herrería y de un horno de cocer pan; en 1294 todo su término pasa a pertenecer a la Orden del Temple, situación que dura hasta 1319 cuando su administración pasa a poder de la Orden de Montesa.
  5 Résultats www.speakingroses.com  
A continuació, barrejarem els 700 g de sucre amb un litre d’aigua i ho posarem a coure. Una vegada bulli, hi tornarem a afegir els talls de taronja. Quan l’almívar comenci a ser espes, retirarem les taronges i les posarem sobre una superfície de silicona per evitar que s’enganxin.
A continuación, mezclaremos los 700 g de azúcar con un litro de agua y lo pondremos a cocer. Una vez hierva, volveremos a añadir los cortes de naranja. Cuando el almíbar empiece a ser espeso, retiraremos las naranjas y las pondremos sobre una superficie de silicona para evitar que se peguen.
  che-lagarto-hostel-ipanema.besthotelsriodejaneiro.com  
Després de coure a foc lent les cançons, el duet presenta el seu primer disc, enregistrat a l'estudi Grabaciones Silvestres de la mà del productor Joel Condal.
Tras cocer a fuego lento las canciones, el dúo presenta su primer disco, grabado en el estudio Grabaciones Silvestres de la mano del productor Joel Condal.
  12 Résultats www.overtures.de  
211.65€ Coure Brillant
211.65€ Cuivre Brillant
  www.upscguru.in  
Caixa de 20 bossetes envasades individualment. Infusió de color verd coure, de sabor intens.Convé prendre'l gelat o amb menta, com al Marroc.Manteniu la infusió de tres a quatre minuts.
Caja de 20 bolsitas envasadas individualmente. Infusión de color verde cobre, de sabor intenso.Conviene tomarlo helado o con menta, como en Marruecos. Mantenga la infusión de tres a cuatro minutos.
Arrow 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Arrow